maandag 16 december 2013

Review: Hema – Goldliner *KERST TIP*


De kerst komt er weer aan. Tijd om te genieten van jouw familie, vrienden en natuurlijk lekker eten. Niet te vergeten jezelf mooi te maken voor een feestje of diner. In deze tijd van het jaar kan je lekker uitpakken met make-up; haal de glitters, smokey eyes en rode lipstick maar tevoorschijn!
Ik liep de Hema binnen om te kijken wat zij dit jaar weer in de make-up kerstcollectie hebben. Hier heb ik een product gekocht om te reviewen. Lees het artikel om hier meer over te weten te komen.

Dit is de volledige make-up kerstcollectie 2013 van de Hema. Er zitten wel aardige producten bij, maar opzich zijn ze niet heel erg bijzonder eigenlijk. De Gouden eyeliner vond ik het meest interessant en feestelijk, dus die heb ik meegenomen!

Goudkleurige eyeliner. Maak oogmake-up extra feestelijk door een goudglanzend lijntje langs de wimperrand te tekenen. Een vloeibare eyeliner die je gemakkelijk aanbrengt dankzij de dunne applicator
- Bron: www.hema.nl



Dit is de eyeliner, het is een vloeibare eyeliner. De verpakking is eenvoudig maar doeltreffend. Doordat het potje transparant is, zie je de echte kleur van de eyeliner heel goed. Het is een prachtige metallic gouden kleur zonder van die grote glitters. Ik ben erg benieuwd. Hij is er overigens alleen maar in deze kleur verkrijgbaar. Hema heeft wel andere liquid eyeliners in andere kleuren, maar dit is de enige uit de kerst collectie.
Er staat trouwens verder niet veel informatie op de flacon, eigenlijk alleen maar dat het een eyeliner is van de Hema. Laten we hem eens open maken!



Wanneer je aan de zwarte puntige dop draait, haal je er een kwastje uit. Het is een erg mooi dun puntig kwastje waar je, denk ik, erg fijn en precies mee kan werken. Het is wel een flexibel kwastje, niet zo’n harde stift. Dat wordt dus niet te hard op de huid drukken anders word het één grote puinhoop! Ik ben benieuwd hoe goed het product dekt, dus eerst even testen op mijn hand.



Wauw, hij is echt prachtig! Dekt in één keer goed en egaal in de mooie glanzende metallic gouden kleur. De eyeliner brengt ook erg fijn aan, je kan er erg precies mee werken door het dunne kwastje. Ook de dunne lijntjes zijn dekkend, i like!



The look
Het is een eyeliner, maar ik denk dat het niet mooi is om alleen deze gouden eyeliner aan te brengen als bijvoorbeeld een winged liner. Doordat het een metallic effect heeft lijkt het lijntje soms weg te vallen en dat ziet er een beetje raar uit. Ik heb er dus een look van gemaakt op mijn manier.




De look is een combinatie van een zwarte winged liner met de gouden Hema Eyeliner, als een soort dubbele eyeliner. Zo valt het goud goed op als accent, doordat het zwarte ernaast zit ontstaat er een groot contrast tussen de kleuren en springt het goud er nog meer uit. Tevens wordt mijn oog mooi gedefinieerd door de zwarte liner.  Ik vind het een erg mooi feestelijk effect geven. Vrij minimalistisch maar toch feestelijk, daar hou ik wel van!

Ook op mijn oogleden werkt de gouden eyeliner van de Hema erg fijn. Ik kon er erg precies mee werken en zo dus een mooie strakke lijn ermee zetten.


Benieuwd naar hoe je deze look maakt?
Het is eigenlijk heel simpel. Je begint met de zwarte eyeliner, hiermee zet je een gewone winged lijn. Vervolgens pak je de gouden eyeliner en trek je voorzichtig een lijn net tegen de bovenrand van de zwarte lijn aan. Zorg er voor dat het aan beide uiteinde mooi samensmelt tot 1 schepe punt. Mocht je met het goud uitschieten op het zwart, geen paniek! Wanneer je klaar bent met het goud perfect te krijgen en deze even hebt laten drogen, ga je gewoon met de zwarte eyeliner over het goud heen om de lijnen extra strak te maken. En voilà!


Tip: Draag bij deze look bijvoorbeeld mooie knal rode lipstick.

De gouden liquid eyeliner kost €3,75 en is verkrijgbaar bij de Hema.

Like or dislike?
Like! Ik vind het een mooie gouden metallic eyeliner die prachtig op de huid is. Voor een chique eyecatching touch aan jouw make-up look voor de feestdagen of natuurlijk andere momenten in het jaar. Laat jouw creativiteit zijn gang gaan en maak er een mooie feestelijke make-up look van!

- Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten