woensdag 30 oktober 2013

Aankopen: Big Bazar grote merken make-up voor kleine prijzen!

Ik was vandaag, 30 oktober 2013, bij de Big Bazar en zag daar een super aanbieding, deze moet ik met de buitenwereld delen!

Make-up van merken als Calvin Klein, Rimmel London, L’oreal, Max Factor, Essie en OPI voor hele kleine prijsjes! Het zijn dan wel producten van wat oudere collecties, maar als het fijne producten zijn maakt dat mij niet uit. Het was wel een rommeltje.. alle merken lagen door elkaar en er zat veel te veel in de kleine bakjes. Dus het was even graaien en zoeken met hindernissen… maar ik heb er een aantal mooie producten uit gevist!





Calvin Klein
Creamy oogschaduws, mono oogschaduws, nagellakjes, oogpotloden, lipglossen, lipsticks & more voor maar €3,00 per stuk. Ik heb eigenlijk nog nooit make-up van Calvin Klein gebruikt, dus ik ben zeer benieuwd naar de kwaliteit van deze producten. Uit de massa aan producten heb ik 3 mooie creamy oogschaduws gekozen, deze zijn van de ‘tempting glimmer’ collectie, een sheer crème eyeshadow. Ik heb de kleuren Bare Silk, Snakeskin Silver en Cashmere Plum. De eerste twee kunnen als een hele mooie highlighter dienen, Bare Silk is wat koeler en Snakeskin Silver is wat warmer van kleur. Cashmere Plum is een paars/roze/bruine kleur, zoals de naam al zegt ‘pruim’. Het is een vrij natuurlijke aardse kleur met een shimmer. Je kan deze creamy oogschaduws als oogschaduw gebruiken, maar ook als basis voor een poeder oogschaduw. Ik ben in ieder geval benieuwd hoe intens deze kleuren op mijn ooglid pakken en hoe goed deze op hun plek blijven zitten.
Deze creamy oogschaduws van Calvin Klein kosten normaal ongeveer €12,-.





Max Factor
Lippotloden en meer voor €2,99 per stuk.
Ik heb één “Giant Lip Pencil Max Effect” mee genomen, dit is een creamy lippotlood die je gewoon als lipstick kan gebruiken. Ze hadden diverse kleuren, waaronder een hele mooie rode. Ik heb al heel veel rode lipproducten, maar deze kon ik niet laten liggen voor die prijs! Ook deze zijn van een oude collectie, ik weet helaas niet hoe duur ze normaal zijn. Maar ik ben in ieder geval benieuwd naar hoe deze draagt op mijn lippen!



Rimmel
Mono oogschaduws, oogschaduw trio en quatro palletjes, lipsticks, nagellakjes & more voor €2,99 per stuk. Er waren zoveel diverse oogschaduwpaletjes en dergelijke dat ik door de bomen het bos niet meer zag, helaas zaten er zo gauw voor mij geen mooie kleuren bij. Ik kwam wel een nagellakje tegen die ik al eerder heb gehad en erg fijn vond! De Rimmel Lycra Pro nagellak in de kleur 330 Red Obsession, dit is een mooie klassieke knal rode kleur, my favorite colour on my nails. Het is een nagellak met een iets groter kwastje zodat je bijna in 1x een nagel kan lakken en deze nagellak beloofd tot 10 dagen mooi op je nagels te blijven zitten, zogenaamd ‘chip resistant’. Fijn om deze weer tegen te komen voor deze mooie prijs!



Essie
Nagellak voor maar €2,99 (kosten normaal €9,99) In het filiaal waar ik was hadden ze helaas maar 1 potje. Maar gelukkig wel een kleur die perfect voor mij is, een donker wijnrode kleur genaamd ‘Skirting the issue’. Het lijkt in het potje op bloed, een beetje transparant jelly achtig. Deze kleur komt uit de herfst collectie van 2012.



OPI
De shatter collectie, dit is een crackle nagellak uit de collectie van 2011 volgens mij. Maar deze zijn nu te koop voor een ongelofelijke prijs van €1,99 (kosten normaal €12,95!!) Ik kon mijn ogen bijna niet geloven, zo goedkoop! Ik heb 2 kleuren meegenomen: een zwarte ‘black shatter’ en een knal rode ‘red shatter’. Ik had al een gouden shatter van OPI, erg mooi. OPI is sowieso super kwaliteit nagellak!


Misschien zit er ook iets moois voor jullie bij!


- Kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten